אטרקציות מושלמות לאירועים – מומלץ בחום

דמיינו לעצמכם…אתם מגיעים לאירוע שלכם וכבר דאגנו להכול! האירוע שלכם מלא בחיוכים ובאנשים שמחים כי יש חברה אחת שיודעת לשמח אנשים ולדאוג שכולם יהנו?
בחברת 2Play אטרקציות לאירועים נדאג להפקת אירועים שמחים ומהנים, בר / בת מצוות, ימי גיבוש, מסיבות רווקים, ימי הולדת ועוד…
נעמיד לרשותכם עמדות מולטימדיה מהמתקדמות ביותר, שולחנות משחק שלא תרצו להפסיק לשחק, קזינו לאירועים שזה הלהיט הענק של התקופה האחרונה! ועמדות הפעלה לכל הגילאים.
תמיד חשבתם כמה מסובך זה להפיק אירוע? לדבר עם צלם, לדאוג לדברים שונים כמו אטרקציות לאירועים, הגברה, די ג'י, תאורה וכולם אנשים שונים וחברות שונות?! אנחנו פותרים לכם את כל הבעיה בחברה אחת, אנחנו אחראיים על תאורה, הגברה, אטרקציות, די ג'י והפעלות לכל הגילאים. בחברת 2Play דואגים להשכיח ממכם את כל הסיבוכים והריצות בשיחה אחת. הכל עלינו, החל מכבל החשמל הכי קטן עד לעמדות המולטימדיה, הדי-ג'י וכל מה שמסביב!       https://www.facebook.com/2play.Attractions/

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.