איך לארגן את האירוע המוצלח לעסק שלך?

מאת מומחי אתר www.expert.co.il

אירועים עסקיים הם דבר חשוב מאוד, הם מאפשרים לעובדים שלכם מעט הפסקה משגרת העבודה ולהתרכז ביצירת קשרים חברתיים שיכולים להניב פירות גם לחברה עצמה, אז למה לא להשקיע בהם? אירועים מוצלחים יותר מביאים עובדים ולקוחות מרוצים יותר, והם אחת הדרכים הטובות ביותר לשווק את העסק שלכם. אספנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להפוך את האירוע העסקי שלכם לבולט ביותר.

  1. הבינו מי הוא קהל המוזמנים שלכם- לפני שאתם מתחילים לבחור אולם, לקנות פרחים מעוצבים ולהחליט על פלטת הצבעים של האירוע שלכם חשוב להבין מי הם האנשים שאתם רוצים להביא לאירוע שלכם. האם אתם מכינים אירוע לעובדים שלכם? ללקוחות קיימים? ללקוחות פוטנציאליים? האם רובם הן נשים? גברים? האם יש להם תחום עניין מרכזי משותף? הבנה עמוקה של קהל היעד של האירוע שלכם יעזור לכם להכין אירוע שמותאם בדיוק להם וייזכר להם טוב יותר.
  2. הפצת האירוע ברשתות החברתיות- הימים של שליחת הזמנות בדואר כבר מזמן מאחורינו, והדרך להפצת האירוע עברה לרשתות החברתיות. פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין ומה לא- כל דרך שבה אתם מתקשרים עם הלקוחות שלכם ומוצאים לקוחות חדשים היא דרך כשרה לפרסם את האירוע שלכם כמו גם לקדם את העסק שלכם. בצורה הזו גם המוזמנים יוכלו להיות מודעים לאירוע מראש ולאשר הגעה, וגם לקוחות פוטנציאלים יוכלו לראות את ההשקעה שלכם ולהתרשם מהעסק.
  3. בחרו קונספט ייחודי- נכון, קונספט יכול להיראות לנו קצת ילדותי ויותר שייך לעולם של בת המצוות מאשר לאירוע עסקי, אבל בחירת קונספט נכונה יכולה לגרום לאירוע שלכם להיחרט בזיכרון של האורחים שלכם. אירוע באווירת הוואי, אווירת ג'ונגל, קונספט של צבעים או צורות יכולים להיות מאוד ייחודים ומושכים את העין מבלי להוציא אתכם מגוחכים. תחשבו על אירועים שנכחתם בהם ועל המגנטים שיש לכם על המקרר- אירוע עם קונספט הוא הרבה יותר נוכח, בולט וזכור מאשר סתם אירוע.
  4. בחרו מקום בעל מיקום נוח- הטיפ הזה יכול להיראות מובן מאליו אבל הוא חשוב מאין כמוהו. חשוב לבחור מקום שקל להגיע אליו, אם אפשר גם ברכב וגם בתחבורה ציבורית אז מומלץ במיוחד, ובמיוחד חשוב לדאוג למקומות חנייה נוחים. מומלץ לבחור אולם\מיקום בעל שדרת חניות משלו או מגרש חנייה כדי שהמוזמנים שלכם יוכלו להיכנס לאירוע בחיוך ובלי הכאב ראש שמלווה לחיפוש חניות ממושך.
  5. השקיעו במתנות מיוחדות- מזכרות קטנות ומיוחדות מאירוע יכול לגרום לאורחים שלכם לזכור את האירוע גם הרבה זמן אחרי, במיוחד אם תביאו מזכרת שתוכל להישאר איתם בבית ולהזכיר להם אתכם. חשבו בצורה יצירתית, קצת מעבר למגנטים המקובלים בכל אירוע- האם יש מוצר המתקשר לחברה או לעסק שלכם שתוכלו להביא לאורחים? כמובן שאין צורך להגזים ולהתפרע, אבל בכל אירוע נחמד לקבל מתנה קטנה שתזכיר לכם אותו.
  6. דאגו להפתעה קטנה ומעשירה- חשבו על איש מקצוע שאתם יכולים להביא שיכול להביא מידע נוסף ומעשיר לאורחים שלכם. תוכלו להביא מישהו שקשור לתחום בו העסק שלכם עוסק שיעשיר את האורחים שלכם, תוכלו להביא איש מקצוע מתחום אחר המתקשר לתחומכם שיכול לפתוח להם את דרכי החשיבה והעבודה היצירתית וכמובן שתוכלו להביא אורחים מיוחדים ללא כל קשר- זמרים, קומיקאים, אמני סטנדאפ ועוד אנשי בידור רבים שרק יעלו חיוך על פני האורחים שלכם. אנחנו ממליצים לכם לשמור אותם כהפתעה ולראות את הפרצוף המרוצה של האורחים שלכם לאחר הכניסה שלהם.

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הפקת אירועים
בלוג

הפקת אירועים – 5 טעויות שרבים מבצעים וכיצד לתקן אותן!

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהפקת אירועים היא אי קביעת יעדים ברורים לאירוע. ללא יעדים ברורים, זה מאתגר למדוד את הצלחת האירוע או לקבוע אם הוא השיג את מטרתו. לפני תכנון אירוע כלשהו, הקדישו את הזמן כדי להגדיר יעדים ספציפיים ניתנים למדידה שמתיישרים עם אסטרטגיית האירועים הכוללת שלכם.

קייטרניג חלבי
בלוג

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים: איך להפוך כל מפגש לחגיגה מושלמת

דמיינו שולחן מעוטר בממרחי שמנת, לחם טרי ותערובת גבינות, כשכל ביס לוחש סיפורים על שדות מרעה שופעים ועל האלגנטיות הפשוטה של שפע הטבע. בלב ישראל, חגיגות מעודנות כאלה אינן רק פנטזיות, אלא מציאות מענגת. תפריט חלבי מוקפד מעניק נופך יוקרתי לאירועים אינטימיים, ומרומם אותם ללא מאמץ לחגיגות מושלמות – שבהן כל פרט חשוב וכל טעם מספר סיפור.