למה דווקא בלונים לחתונה בגבעת שמואל

 

בלונים לחתונה בגבעת שמואל הם אלמנט עיצובי ואטרקציה שיעניקו לכם אירוע בלתי נשכח, עם מענה לחזות המקום שגם מבדר את האורחים ויתרום ליצירת אווירה מהנה ומשוחררת.

 

מבקשים עיצוב מיוחד לחתונה שלכם בגבעת שמואל? רוצים לשמח את אורחי החתונה עם אטרקציה עליזה וצבעונית? דעו שעם בלונים תזכו במענה שלם לצרכים אלו בשלל צורות ודרכים, בזכות עיצוב אולם מרהיב וייחודי ולצידו אטרקציה שמרימה את מצב הרוח לכל אורח מכל גיל ומין.

על מה ולמה בלון?

 

בלונים הפכו לפריט כל כך מבוקש בחתונות לאור אופיו של פריט עגול ואוורירי זה. למעשה אי אפשר באמת להסביר מה בדיוק עושה לנו אותו כדור עדין, מנופח וצבעוני, ומדוע הוא כל כך מרגש ומשמח אותנו. אולי זה קשור לזיכרונות ילדות כשכל בלון העלה חיוך על שפתותינו, ואולי זה בגלל הברק, הקלילות והאווריריות שלהם. בכל מקרה לבלונים יש יכולות לשמח ולרגש אותנו בייחוד אם הם מעוצבים באופן מרשים וייחודי.

 

גוון מתאים של בלונים בחתונה בגבעת שמואל

 

בלונים לחתונה בגבעת שמואל מוצעים בשוק בשלל סוגים, צבעים, צורות, חומרים וגדלים, ומספקים מצע בלתי נדלה לעיצוב חתונות בגבעת שמואל וסביבתה. את הבלונים ניתן להתאים לכל מקום וקונספט ולעצב בעזרתם את קבלת הפנים, רחבת הריקודים, את השולחנות, את האולם ואף את רחבת החופה.

 

כך למשל, לחתונה קלאסית ניתן לעצב את האולם עם בלונים מבריקים או מט בגווני פנינה, בעוד שבחתונת יוקרה ניתן לבחור בבלוני זהב, וגם לבחור לחתונה רומנטית בבלונים ורדרדים. בחתונה מודרנית אפשר לעצב את האולם עם בלונים בשחור ולבן, וזו רק ההתחלה של שלל גוונים נוספים של בלונים, מבלונים מטאליים ועד בלונים זוהרים.

 

עיצוב בלונים בחתונה בגבעת שמואל

 

מלבד בחירת גוון, את הבלונים עצמם ניתן לעצב בצורות שונות ומגוונות. כך למשל, אפשר לנפח בלוני הליום ולהעמידם במקומות שונים ברחבי האולם. כמו כן אפשר לאגד את הבלונים לכדי צורות שונות כמו זר, שער כניסה, לב, שם החתן והכלה, מסגרות לצילומים ועוד.

 

בנוסף, ניתן להפריח בלוני הליום בחופה או לשים ברחבת הריקודים כמות נכבדת של בלונים בתוך רשת ולפזרם כשהאקשן מגיע לשיאו. את החתונה אפשר לעצב עם עוד מגוון סוגים של בלונים, כמו בלוני אורז, בלוני באבל, בלוני אלומיניום, בלוני לד מאירים ובלונים בצורות שונות.

 

בחירה נכונה של בלונים

 

בכדי לזכות בעיצוב נכון של בלונים לחתונה בגבעת שמואל חשוב לשים לב למספר דגשים. קודם כל יש לבחור בעיצוב אחיד של בלונים, עם איזון ויזואלי השומר על פרופורציות בחלל ועם מוקד אחד או שניים מרכזיים. כמו כן יש ליצור עם הבלונים קצב אחיד, למשל באמצעות חזרות על צורה מסוימת, שילוב של בלונים בגדלים וצבעים שונים החוזרים על עצמם, וכדומה.

 

בלונים כאטרקציה באירוע

 

מלבד עיצוב האולם, בלונים בחתונה יכולים לשמש כאטרקציה מיוחדת ומשמחת לגדולים וקטנים, שמעלה את  מצב הרוח והאווירה ואף יכולה לשמש כמזכרת. עבור אטרקציה זו עושים שימוש בבלונים גמישים וצבעונים עם צוות הפעלה העובר בין המוזמנים ומכין להם פריטים שונים ומשונים מבלונים, כמו כובעים בצורות שונות, משקפיים, צמידים, זנבות, חרבות ועוד. בנוסף ניתן ליהנות מפעילויות שונות עם בלונים שיעסיקו את הילדים או שירימו את המבוגרים מהכסא שלהם.

 

 

שתפו פוסט זה