לפנק את האורחים עם בר מתוקים בקריות

בר מתוקים בקריות יעניק תוספת מכובדת לאירוע הבא שלכם, שתתקבל בשמחה על ידי כול מוזמני האירוע גדולים וקטנים כאחד, ותעניק לו לסיום ערך מוסף בלתי נשכח.

 

רוצים לשדרג את האירוע הבא שלכם בקריות? כדאי שתזמינו שירותי בר מתוקים שופע כל טוב, שירגש ויפנק את האורחים שלכם עם מיני מעדנים מוכרים ומיוחדים, מסוכריות גומי ועד שוקולדים איכותיים.

 

סיומת מתוקה ומפנקת

 

המבנה של בני אדם גורם להם לתת דגש ולזכור את הפרט האחרון באירוע בו השתתפו. לכן, רגע לפני שהאורחים מתפזרים לבתיהם ובכדי להעניק להם סיומת בלתי נשכחת שתשאיר טעם של עוד, כדאי שתציידו את האירוע בבר מתוקים משובח המתאים לאופי המאורע והמוזמנים.

 

שלל אפשריות עבור בר מתוקים בקריות

 

בר מתוקים בקריות כולל שפע של אפשרויות מתוקות וטעימות שימסו בפיות האורחים. כך למשל, תוכלו לבחור להגיש בבר ופל בלגי עם גלידה וסירופ מייפל, מפלים של שוקולד חום ולבן, שיפודים צבעוניים של מרשמלו, מגשים מעוצבים של פירות העונה ופירות אקזוטיים, סוגים שונים של עוגות ועוגיות, פרלינים איכותיים, מרציפנים בשלל מילויים, סוכריות גומי, סוכריות חמוצות, סוכריות על מקל, שערות סוכר, פנקייקים, גלידות קרות, מילקשייק, קרפ צרפתי ועוד.

 

בר מתוקים בקריות מותאם לאירוע

לפנק את האורחים עם בר מתוקים בקריות

בעת בחירת בר מתוקים בקריות מומלץ להתאימו לקונספט של האירוע, מיקומו, המועד הו הוא מתקיים, אופי המוזמנים והגדרות תקציב. התאמה זו תבוא לכדי ביטוי בסוג הממתקים שיבחרו לאירוע ובכמות שלהם.  כמו כן היא תתבטא גם בעיצוב הבר ובעיצוב המתוקים שמוגשים בו, הצבעוניות שלהם ואופן סידורם.

 

התאמת הבר לאופי המוזמנים

 

אחד הפרמטרים החשובים המשפיעים על מאפייני בר מתוקים היא אופי המוזמנים לאירוע. כך למשל, אירוע עם הרבה ילדים כמו בר או בת מצווה ויום הולדת יאופיין במתוקים אהובים על ילדים כמו מרשמלו, קרטיבים, טילונים, מכונת סוכר, פופקורן ממותק, קרמבו, סוכריות גומי, סוכריות על מקל וכו'. מאידך, באירוע בשרי אליו מוזמנים שומרי מסורת יש צורך בקינוחי פרווה, ובאירוע ערב עם ארוחה כבדה עדיף לבחור בקינוחים קטנים וקלילים.

 

התאמת הבר למועד ומיקום האירוע

 

גם למועד ומיקום האירוע יש השפעה על מאפייני בר מתוקים. כך למשל, לאירוע בחוף הים עדיף לבחור במתוקים שחול לא יידבק עליהם, שאין להם נטייה להנמס המוגשים בתוך כלים סוגרים מזכוכית. כמו כן לאירוע בקיץ בשעות היום עדיף לבחור במתוקים יותר קלילים ומרווים כמו גלידות סורבה ופירות עונה, ואילו לאירוע חורפי ניתן בהחלט לפנק את האורחים עם מתוקים עשירים בטעמים.

 

התאמה לקונספט של האירוע

 

חשוב לגם להתאים את בר המתוקים בעיצובו ומנותיו לקונספט של האירוע. כך למשל, באירוע בסגנון אמריקאי ישתלבו נהדר עוגות פאי עם קצפת, פנקייקים, דונטס וגלידות אמריקאיות, בעוד שלאירוע בסגנון מזרחי יתאימו מגשים של כנאפה ובקלאווה. בנוסף, אם מדובר במסיבת קוקטייל עדיף להתמקד בממתקים קטנים ומעוצבים שניתן לאכול בידיים בעמידה, ואילו באירוע יוקרה יש לבחור במתוקים ייחודיים ומשובחים כמו פטיפורים, פרלינים ומרציפנים, בעוד שבאירוע בריאות יש להתמקד במגשי פירות, גלידות סורבה, שייקים על בסיס מים וכו'.

 

 

שתפו פוסט זה