זיקוקים לאירועים בגבעת שמואל

 

 

זיקוקים לאירועים בגבעת שמואל עושה שימוש במכשירים ומכונות שונות, המייצרים אפקטים  מיוחדים וכך תורמים ליצירת אווירה ייחודית, עם אטרקציות מרגשות, משמחות ואף עוצרות נשימה.

 

מתכננים אירוע בגבעת שמואל? רוצים לרגש את האורחים שלכם עם אפקט ה-וואוו? כדאי לכם לשלב באירוע אטרקציות של פירוטכניקה, בין אם זיקוקים, מכונות עשן, בועות סבון, קצף, מופעי אש וכדומה.

 

מגוון סוגי זיקוקים לאירועים בגבעת שמואל

 

לאירועים בגבעת שמואל מוצעות מגוון אטרקציות של פירוטכניקה, אשר שלכל אטרקציה אפקט משלה, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

 

קודם כל זיקוקים

 

הדבר בראשון שעולה בראש כאשר חושבים על פירוטכניקה לאירועים בגבעת שמואל הם כמובן הזיקוקים, המוצעים בשלל סוגים לרבות כאלו המתאימים לאולם סגור. יחד עם זאת, חשוב לציין כי בחירת זיקוקים ואופן הפעלתם יש לבצע עם חומרים העומדים בדרישות התקן הישראלי ולתכננם ולהפעילם עם טכנאי פירוטכניקה מנוסה ומוסמך.

 

סוגי זיקוקים למופעי פירוטכניקה לאירועים בגבעת שמואל

 

כאמור, זיקוקים לאירועים מוצעים בשלל סוגים ומינים. כך למשל, תוכלו לבחור בזיקוקי צינור או שרוול, זיקוקים מסתובבים, זיקוקים היוצרים מפל של ניצוצות, זיקוקים בשלל צורות וצבעים שמשוגרים מתוך רקטה, וכן זיקוקי פגז כדורי, זיקוקי כוורת, עוגות, כוכב, שלט, גלגל, מזרקות אש ועוד.

 

מופעי אש מרהיבים

 

אטרקציות פירוטכניקה כוללות גם מופעי אש מרהיבים המבוצעים בעזרת אמצעים שונים. כך למשל, ניתן לבצע מופעים עם שפורפרות מלאות בשבבי מתכת ומגנזיום קרבונט שמציתים אותם בעזרת פתיל והבוערים למשך כחמש דקות.

 

כמו כן ניתן לבחור במופעים מרשימים במיוחד של מדונה וטורפדו עם מניפות וסילוני אש, היכולים להגיע לגובה של עשרה מטרים, או לבחור במכונת להבות הנעזרת בדיזל לשם הפרחה לאוויר של ענני אש שניתן להתאימם לקצב המוסיקה. חשוב לציין כי גם בעמדות אלו יש לתכננן עם טכנאי פירוטכניקה מוסמך.

 

לרקוד בתוך ערפל לבן

 

מכונת עשן כבד תיצור ענן של ערפל לבן שיתפזר באולם ויגיע עד גובה הברכיים. ענן העשן לוכד בתוכו אפקטים הנוצרים על ידי תאורה צבעונית, ולכן מספק אטרקציה קסומה, נהדרת לרחבת הריקודים ובייחוד עבור ריקודי סלואו מרגשים ורומנטיים.

 

שלג בלב גבעת שמואל

 

בעיר שלא יודעת שלג מהו, אטרקציית מכונת שלג תיצור אפקט אגדי במיוחד. המכונה יורה קצף המדמה פתיתי שלג וכך מעניקה לאירוע אווירה יוצאת דופן ומשמחת במיוחד.

 

להפגיז עם תותח קור ובלונים

 

תותחי קור משולבים עם בלוני הליום מעניקים לרחבת הריקודים באירוע אווירה מהממת. כמו כן ניתן להעצים חוויה זו על ידי הוספת תאורת לד לתותחים.

 

כי כולם אוהבים בועות סבון

 

אפשרות נוספת  עבור פירוטכניקה בגבעת שמואל הינה מכונת בועות סבון אשר בעזרתם של מאווררים רבי עוצמה מפזרת לאולם זרם אחיד של בועות שיתקבלו בברכה על ידי כולם, ילדים ומבוגרים כאחד. בתור שכזאת, מכונת בועות סבון יכולה להשתלב גם באירועים של ילדים כמו בר ובת מצווה.

 

מופעי לייזר מרהיבים

 

גם מופעי לייזר נכללים כמופעי פירוטכניקה. הם מוצעים בשלל סוגים עם מוסיקה ברקע ועם אפשרות להתאמה אישית מלאה. כך למשל, ניתן לבחור במופע לייזר בשמים או על גבי קירות, מופע על מסך וידאו, מופע לייזר תלת מימדי, לייזר משולב עם קליפ ועוד.

 

 

 

 

שתפו פוסט זה