למה כדאי לשחק את משחק הלייזר טאג?

אם יש לך ילדים שמשחקים משחקי מחשב במשך שעות כל יום, אתה בטח רגיל לשמוע מילים כמו "לירות!" או "אש מהר!" עולים מחדריהם על בסיס קבוע. ובכן, סביר מאוד להניח שילדיכם משחקים Counter Strike או משחק יריות פופולרי אחר. עם זאת, אתה יכול לשפר את חווית המשחק שלהם על ידי מתן להם את ההזדמנות לשחק משחק יריות בחיים האמיתיים. אל דאגה, אף אחד לא ייפגע והמשחק המדובר נקרא לייזר טאג. לפניכם פרטים נוספים ולמה זה מועיל לילדיכם.

משחקי תג לייזר הם בטוחים לחלוטין ומשעשעים מאוד

במשחקי לייזר טאג, יריבים יורים אחד על השני בעזרת אקדחים שתוכננו במיוחד אשר יורים קרן לייזר אינפרא אדום. אם קרן זו נוגעת בציוד שנלבש על השחקן האויב, היא מבטלת אותו באופן אוטומטי והופכת את השחקן  להיות "מחוץ למשחק" לזמן קצר. קרני לייזר אינפרא אדום אלו אינן מזיקות ואף אחד לא ייפגע בסוף המשחק. בניגוד לפיינטבול, גם לא צריך לחבוש קסדת מגן.

ניתן לשחק במשחקי לייזר הן בפנים והן בחוץ.

באופן דומה, משחקי  לייזר טג הם תכליתיים מאוד והם מתאימים לשפע של זירות קרב. לדוגמא, אם יש מזג אוויר גרוע, אתה והילדים שלך יכולים פשוט להיכנס לבית ולהמשיך את משחק הלייזר שלך. ישנם מספר רב של ערים גדולות אשר תוכננו במיוחד כדי לשמש כגני שעשועים למשחקי לייזר, וכדאי לנצל אותם.

משחקי לייזר טאג מספקים יתרונות בריאותיים עצומים

אם אתה חושש שהילד שלך יושב מול המחשב יותר מדי זמן מדי יום, משחקי תג לייזר עשויים להיות הפתרון. הם מספקים את השילוב המושלם בין פעילות גופנית למשחקי יריות מבדר. בעיקרון, כאשר הילד שלך מתרוצץ סביב מגרש המשחקים ורודף אחר אויבים כדי לירות בהם, הוא עושה תרגיל לב אשר ישפר את בריאותו, יהפוך אותו לחזק יותר ועמיד בפני הצטננות ושפעת.

משחקי לייזר טאג יכולים להרחיב את מעגל החברים של ילדכם

אלה שמשחקים במשחקי לייזר טאג במרכז הם אויבים רק במהלך המשחק, אך אחר כך שום דבר לא מונע מהם להפוך לחברים. בעיקרון, אם אתה לוקח את ילדך לעתים קרובות למשחקים כאלה, הוא יוכל להיות חברותי יותר, להכיר יותר חברים בקלות ולהיות בטוח יותר בטווח הארוך.

משחקי לייזר טאג משפרים את כישורי עבודת הצוות

באופן דומה, לילד שלך יש את ההזדמנות הנפלאה ללמוד להיות שחקן צוות ולעבוד עם חבריו על מנת להשיג מטרה משותפת. בטווח הארוך, משחקי תג לייזר עשויים למנוע מהילד שלך להיות אנוכי והוא יעודד לחשוב על אסטרטגיות זכייה שונות שיש ליישם עם חבריו.

תמונה:freepik
שתפו פוסט זה