הקסם של עמדת שזירה לפרחים בקצירין

 

 

ענף האירועים כל הזמן מתעדכן עם אטרקציות חדשות ומלהיבות. בין אטרקציות אלו בולטת לאחרונה עמדת שזירה לפרחים בקצירין שהפכה לטרנד מוביל ומבוקש, בזכות יכולתה להעניק לאירוע פעילות קסומה, מרגשת ומשמחת.

 

גרים בקצירין ועומדים בפני אירוע משמעותי? מבקשים עבורו אטרקציה ייחודית, איכותית ומלאה בקסם שתרגש ותשמח את האורחים? כדאי שתכירו את עמדות שזירת הפרחים המוצעות בעיר וסביבתה עבור מגוון סוגי אירועים, מחתונה לבת מצווה, מברית מילה ועד לאירוע חברה.

 

הערך המוסף של פרחים

 

לאורך כל ההיסטוריה ובכל תרבות פרחים היוו אמצעי מקובל, זמין ואהוב להבעתם של רגשות כמו אהבה, הערכה, נחמה ויופי. אכן, אין כמעט אירוע שפרחים לא ישתלבו בו, בין אם מדובר ביום האהבה, יום הולדת יום נישואין, ארוחת שיש וחג, חתונה, ברית מילה, אירוע עסקי, חינה, שבת חתן, השקה וכדומה. לכן, בחירה בעמדת פרחים שיקית ומעוצבת, מרהיבה ביופייה, תעניק לאירוע ערך מוסף ייחודי ושופע קסם.

 

עמדת שזירה לפרחים בקצירין שמכניסה לאווירה

 

עמדת שזירה לפרחים המוצעת בימינו באירועים בקצירין וסביבתה, הינה הרבה יותר מעוד אטרקציה, בהיותה משפיעה באופן ישיר על האווירה באירוע ומלווה את האורחים לכל אורכו וגם אחריו. השפעה זו נוצרת קודם כל מעמדה שופעת בפרחים רעננים וצבעוניים, המקבלת את פני האורחים וישר מכניסה אותם לאווירה מרגשת ומלאה בקסם. האורחים מצידם מרגישים שותפים לקסם בהיותם מתקשטים בפרחים, עימם הם יסתובבו באירוע ואשר ירוממו את המצב הרוח שלהם ושל המתבוננים בהם.

 

הרעיון שמאחורי עמדת שזירה לפרחים בקצירין

עמדת שזירת לפרחים בקצירין לרוב מבוססת על דוכן מעוצב עם עשרות סוגים וזרים של פרחים, המקדם את פני האורחים בקבלת הפנים לאירוע ומוסיף צבע וקסם. בעמדה עצמה פועלים מספר אנשי צוות אשר יקבלו את פני האורחים, יקשטו אותם וישזרו עבורם  פרחים. כמו כן, בשלב מאוחר יותר העמדה יכולה לעבור לאזור מרכזי באולם, למשל ליד רחבת הריקודים.

 

מה בדיוק שוזרים?

 

מתן פריטים קטנים ומשמחים שהאורחים יענדו במהלך האירוע תורם ליצירת אווירה ייחודית. אז במקום לענוד על האורחים שלכם פריטים זולים מפלסטיק, למה שלא תחליפו אותם בפרחים טבעיים ואותנטיים מלאי קסם והשראה. אנשי הצוות שבעמדת השזירה יעניקו לכל באי האירוע פרחים יפים להתקשט עימם. כך למשל, המוזמנות לאירוע יוכלו להתקשט בפרחים שנשזרו לכדי זרים, צמידים, סיכות, קשתות, שרשראות, וטבעות, ואילו המוזמנים יוכלו להתהדר בסיכות דש של פרח צבעוני ואלגנטי.

 

מחיר עמדת שזירה

 

מחיר עמדת שזירה לפרחים בקצירין אינו אחיד והוא משתנה בין הספקים השונים, כאשר בדרך כלל הוא ינוע בין אלפיים לארבעת אלפים ש"ח. כמו כן, עלות העמדה משתנה בהתאם לגודל האירוע המשפיע על כמות הפרחים ומספר השוזרים בעמדה. בנוסף, מחיר העמדה נקבע בהתאם לסוג הפרחים המבוקש, וסוג ואיכות האקססוריז ומוצרים נלווים לפרחים כמו קשתות או סיכות.

 

 

 

שתפו פוסט זה